Piiloset

Yhteistyössä

  • Veikkaus
  • GolfResepti Travel
  • Viking Line
  • Hilton hotels and resorts
  • Piiloset
  • Opti+
  • Laakkonen
  • Golf Balance
  • Respecta

Pakaralihastreeni

 

Uusilla Golf 55+ -videoilla käydään läpi seniorigolfareille sopivia lihaskuntoharjoituksia, joita on helppo tehdä vaikka kotioloissa.

 

Näillä videoilla keskitymme pakaralihasten treenaamiseen sekä huoltoon. Pakaralihakset ovat tärkeässä tukiroolissa golfswingin aikana, joten golfareiden kannattaakin treenata niitä talven aikana.

 

Ensimmäinen liike on tehokkaasti pakaralihaksia aktivoiva vartalon nosto. Asetu selinmakuulle, pidä jalat maassa ja nosta lantio hallitusti ilmaan. Yläasennossa tavoittele suoraa hartia-polvilinjaa. Tee toistoja oman kunnon mukaan, mutta muista toistaa liikesarja muutamaan otteeseen parhaan mahdollisen tuloksen saavuttamiseksi. Esimerkki: 10 toistoa, lepo, 10 toista, lepo, 10 toistoa, lepo.

 

 

Toisessa liikkeessä keskitytään pakaran keskiosan lihashuoltoon. Pyöritä kuntopalloa pakaraa vastan vartalon omaa painoa apuna käyttäen. Toista liike molemmille puolille.