Respecta

Yhteistyössä

  • Veikkaus
  • GolfResepti Travel
  • Viking Line
  • Hilton hotels and resorts
  • Piiloset
  • Opti+
  • Laakkonen
  • Golf Balance
  • Respecta

Vatsalihastreeni

 

Näillä videoilla nostamme esille kaksi hyvää, vatsalihaksia kehittävää liikettä. Vahvat vatsalihakset ovat tärkeät golfarille, sillä ne pitävät ylävartalon vakaana swingin aikana ja auttavat tuomaan lisäpituutta lyönteihin.

 

Ensimmäinen liike on perinteinen vatsalihasliike. Toistoja voi tehdä oman kunnon mukaan, mutta liikesarja kannattaa toistaa muutamaan otteeseen tehokkaan treenituloksen saavuttamiseksi. Tavoitteena on tuntea pientä poltetta vatsalihaksissa. Esimerkki: 10 toistoa, minuutin lepo, 10 toistoa, minuutin lepo, 10 toistoa, lepo.

 

 

Toinen liike on lankkupito. Tässä liikkeessä on tärkeää pitää selkä vaakatasossa ja vatsalihakset tiukkana. Älä nosta takapuolta ylös. Pysy liikkeessä oman kunnon mukaan, mutta yritä joka kerta parantaa tulosta. Jos ensimmäisillä kerroilla jaksat 20 sekuntia, yritä seuraavaksi nostaa tulos 25 sekuntiin.